نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان: پیگیری امور کارگران باید در اولویت کاری مدیران باشد/ لزوم احداث مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی در شهرستان البرز

به گزارش طوبی خبر ؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۷۱ درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش تامین اجتماعی است، بر اهتمام ویژه به مسائل حوزه کارگری توسط مسئولان تاکید و اعلام کرد: اصلاح نظام بیمه ای و هماهنگی افزونتر با وزارت بهداشت میبایست جزء اولویت تصمیم گیریها باشد تا رضایت حداکثری جامعه هدف اخذ شود.
بانوی نماینده استان افزود : باید برای بازپرداخت بدهی بیش از ۴۰۰ میلیاردتومانی سازمان تامین اجتماعی استان به داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد همت شود،تا زمانی که گره ها توسط سیستم حکمرانی باز نشود گویی بودجه ها در چاه ویل ریخته می شود که پر هم نمی شود.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس یاد آور شد: شهرستان البرز با وجود گستره بالای جمعیتی از کمبود مراکز درمانی و بیمارستانی در رنج است لذا مطالبه جدی ما از سازمان تامین اجتماعی احداث و راهاندازی بیمارستان در این شهرستان و پیگیری درمانگاه مهرگان همچنین استفاده از ظرفیت خیران سلامت است. تاکنون از ۳ وزیر مجوزهای آن را دریافت کردیم که متاسفانه با تغییر دولت ها اجرایی نشده است.
گفتنی است ؛ ارائه لیستی از مشکلات، پیشنهادها و راهکارها و برپائی نشست مشترک دوره ای بین مدیران بیمه ای و درمانی سازمان با مدیران حوزه سلامت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0