تدابیر امام سید مجتبی خامنه ای مو به مو اجرا خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پلیس، حجتالاسلام والمسلمین علی شیرازی در اجتماع پرشور مردم انقلابی قائمشهر با قدردانی از حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما را سرباز امام خمینی(ره) و سرباز امام سیدعلی حسینی خامنهای قرار داد و پس از امام شهید، پرچم انقلاب را به دست حضرت امام سیدمجتبی حسینی خامنهای(مدظله العالی) سپرد.
این مقام مسئول با اشاره به حضور مستمر مردم در صحنه، افزود: امشب نود شب است که ملت ایران برای دفاع از انقلاب، ارزشها و خونخواهی از امام شهید خود با روحیهای مقاوم و محکم در خیابان ایستاده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه حضور پررنگ ملت، اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد، تصریح کرد: ملت ایران به خونخواهی از امام بزرگ خود تا انتقام امامش را از دشمنان ضحاکمنش نگیرد، خیابان را ترک نخواهد کرد.
حجتالاسلام شیرازی با اشاره به مواضع نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه، ارتش، انتظامی و وزارت دفاع اعلام کردند که محکمتر در میدان ایستادهاند و تا استکبار را سر جای خود ننشانند، دست از ماشه برنخواهند داشت.
وی افزود: حوادث اخیر نشان داد که میدان ساکت نشده و قدرت ملت و حضور مردم برای دشمن تبیین شده است و اگر نیروهای مسلح و مسئولان کشور در میدان دفاع از انقلاب ایستادهاند، به پشتوانه این ملت است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تأکید کرد: با این حضور پررنگ مردم تا دشمن را از منطقه بیرون نکنیم ساکت نخواهیم نشست و تازه آغاز کار است.
وی با بیان اینکه «هدف همه ما اجرای تدابیر ولایت است»، گفت: مسئولان کشور، نیروهای مسلح و مردم اعلام کردند که همه تدابیر امام حی «مو به مو» اجرا خواهد شد و مهمترین تدبیر، انتقام خون امام جامعه اسلامی است.
حجتالاسلام شیرازی تصریح کرد: ملت ایران درسی به دشمن خواهد داد که دیگر جرئت نگاه چپ به جمهوری اسلامی را نداشته باشد.
وی خطاب به دشمنان اظهار کرد: دشمنها خیال کردند با کشتن امام جامعه اسلامی کار نظام جمهوری اسلامی تمام میشود، اما اشتباه کردند؛ امام جامعه را که کشتید بدانید کار شما تمام است.
این مقام انتظامی ادامه داد: مردم و نیروهای مسلح تا محاکمه قاتلان امام جامعه اسلامی و اجرای انتقام در میدان ایستادهاند و این مسئله صرفاً شعار نیست.
وی با اشاره به سخنان «امام شهید» افزود: ما به حرفهای اماممان باور داریم و یقین داریم جمهوری اسلامی میماند و دشمنان نابود خواهند شد.
حجتالاسلام شیرازی همچنین گفت: امام حی فرمود یا غنیمت را از دشمن میگیریم یا ، آیت الله العظمی امام سید مجتبی خامنه ای (مدظله العالی) غرامت را و هرچه به ما آسیب زدهاند پس خواهیم گرفت.
وی با تأکید بر اینکه خون شهدای ملت ایران در محاسبات جمهوری اسلامی فراموش نخواهد شد، اظهار کرد: هر شهید، یک پرونده انتقام است و ملت ایران برای انتقام خون امام شهید خود، همه دنیای استکبار را به آتش خواهد کشید.
این مقام مسئول با بیان اینکه «کار با اتمام جنگ تمام نمیشود بلکه تازه آغاز راه است»، افزود: بناست طبق تدبیر ولایت، مدیریت جدیدی بر تنگه هرمز حاکم شود و نیروهای مسلح یک قدم از تدبیر ولایت عقبنشینی نخواهند کرد.
وی با اشاره به حوادث صدر انقلاب و مقابله جمهوری اسلامی با دشمنان گفت: همانگونه که ملت ایران، شاه، صدام و داعش را شکست داد، امروز نیز برای شکلگیری نظم جدید جهان و تمدن نوین اسلامی در صحنه ایستاده است.
حجتالاسلام شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امدادهای الهی در مقاطع مختلف، اظهار کرد: خدا همان خدای طبس و دشت مهیار است و همانگونه که در گذشته دشمن را شکست داد، شکستهای آینده دشمن نیز شکنندهتر خواهد بود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با قدردانی از مردم قائمشهر، خانوادههای شهدا و نیروهای مسلح گفت: به نمایندگی از نیروهای مسلح، کف پای ملت ایران را میبوسم و به این بوسه افتخار میکنم که نود شب پای کار اسلام و ایران اسلامی مشتاقانه و مجاهدانه ایستاده اند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0