مدیر حراست اداره کل ورزش وجوانان استان : از ابتدای سال جاری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درحوزه پدافند غیر عامل هزینه شده است

به گزارش طوبی خبر؛ محمدحسینی در این باره اظهارداشت: از ابتدای سال با اختصاص بیش از یک میلیاردو پانصد میلیون تومان به حوزه پدافند غیر عامل و بالابردن ظریب امنیتی اماکن ورزشی توانستیم دراین بخش اقدامات خوبی را از اول سال ۱۴۰۵ انجام دهیم که با توجه شرایط جنگ تحمیلی رمضان در کشور نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را در خانه کشتی ، مجموعه ورزشی سالن ناشنوایان و سایت تیراندازی با کمان ، مجموعه ورزشی علی ابن ابیطالب محمدیه و راه اندازی نگهبانی مجهز در استادیوم سردار آزادگان و نرده کشی در مجموعه ورزشی شهرستان البرز صورت گرفته است و مقرر است از همین اعتبارات فاز اول نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی جهت کاهش مصرف حامل انرژی صورت پذیرد که در حال حاضر جز برنامه های الویت این اداره کل می باشد.
مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان درادامه گفت:در شهرستانها نیزبانصب دوربین های مداربسته و بالا بردن ظریف امنیتی اماکن گام خوبی را برداشتیم و توانستیم معضل بیشتر مجموعه های ورزشی برای جلوگیری از سرقت را با اشرافیت بالا حل نماییم
منبع خبر؛روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0