کد خبر : 19038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژوئن 2026 - 11:53

مدیر حراست اداره کل ورزش وجوانان استان : از ابتدای سال جاری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درحوزه پدافند غیر عامل هزینه شده است

مدیر حراست اداره کل ورزش وجوانان استان : از ابتدای سال جاری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درحوزه پدافند غیر عامل هزینه شده است
علی محمدحسینی مدیر واحد حراست اداره کل ورزش وجوانان استان با اعلام این خبر؛ از اقدامات خوب در افزایش ضریب امنیتی و حفاظت فیزیکی اماکن ورزشی خبرداد.

به گزارش طوبی خبر؛ محمدحسینی در این باره اظهارداشت: از ابتدای سال با اختصاص بیش از یک میلیاردو پانصد میلیون تومان به حوزه پدافند غیر عامل و بالابردن ظریب امنیتی اماکن ورزشی توانستیم دراین بخش اقدامات خوبی را از اول سال ۱۴۰۵ انجام دهیم که با توجه شرایط جنگ تحمیلی رمضان در کشور نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را در خانه کشتی ، مجموعه ورزشی سالن ناشنوایان و سایت تیراندازی با کمان ، مجموعه ورزشی علی ابن ابیطالب محمدیه و راه اندازی نگهبانی مجهز در استادیوم سردار آزادگان و نرده کشی در مجموعه ورزشی شهرستان البرز صورت گرفته است و مقرر است از همین اعتبارات فاز اول نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی جهت کاهش مصرف حامل انرژی صورت پذیرد که در حال حاضر جز برنامه های الویت این اداره کل می باشد.

Lavc58.54.100

مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان درادامه گفت:در شهرستانها نیزبانصب دوربین های مداربسته و بالا بردن ظریف امنیتی اماکن گام خوبی را برداشتیم و توانستیم معضل بیشتر مجموعه های ورزشی برای جلوگیری از سرقت را با اشرافیت بالا حل نماییم

 

 

 

منبع خبر؛روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.