تعامل شهرداری محمدیه و مخابرات منطقه قزوین جهت جهش در کیفیت خدمات ارتباطی شهروندان
افشین انصاری، سرپرست مخابرات منطقه قزوین، در ادامه رایزنیهای مستمر بهمنظور ارتقای زیرساختهای مخابراتی، با حضور در شهرداری محمدیه با محمد پیری، شهردار محمدیه، دیدار و گفتوگو کرد.
؛

