کد خبر : 19094
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 ژوئن 2026 - 9:47
بازگشایی سهمیه ارزی تولیدی فصل تابستان سال ۱۴۰۵ وزارت صمت

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهارداشت:اقدامات لازم برای استفاده متقاضیان از سهمیه تولیدی تابستان سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت انجام شده است.
به گزارش طوبی خبر؛ کامران لشگری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این مطلب اظهارداشت:اقدامات لازم برای استفاده متقاضیان از سهمیه تولیدی تابستان سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت انجام شده است.
لشگری تاکید کرد: تابستان واحدهای تولیدی، براساس ۶۰ درصد حداکثر (ماکزیمم) ترخیص سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ ثبتسفارشهای تولیدی تعیین شده است.
مدیر کل صمت در ادامه افزود، لازم به ذکر است در این محاسبات، صرفا ارزش ترخیص ثبتسفارشهای حوزه سهمیه تولیدی در نظر گرفته میشود (ترخیص تعرفههای مرتبط با سایر حوزههای سهمیه در نظر گرفته نمیشود) .
ضمنا پاسخ درخواستهای مجوز سهمیه، به صورت خودکار صادر شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نمیباشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0