با هدف جبران کمبود آب شهرهای استان قزوین، مقدار ۳۶۲ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی اضافه شده است

به گزارش طوبی خبر؛ ،داراب بیرنوندی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه گذشته با هدف جبران کمبود آب شهرستان های قزوین، بوئین زهرا، تاکستان، البرز و آوج تعداد ۱۵ حلقه چاه با ظرفیت ۳۶۲ لیتر در ثانیه،حفر، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده اند که این میزان آب برای جبران کمبود حدود ۱۰۰ هزار نفر در شهرهای استان برنامه ریزی شده است.
🔹️وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد آب شرب استان از چاه تامین می گردد افزود:متاسفانه به علت شرایط بحرانی دشت قزوین هر ساله شاهد افت ۸ تا ۱۲ درصدی چاههای آب شرب هستیم و به این دلیل تا تکمیل طرحهای بزرگ آبرسانی از سد طالقان و بالاخانرود ناچار به حفر چاه برای جلوگیری از تنش کم آبی مردم شریف هستیم.
🔹️مدیرعامل آبفای استان، با پیش بینی اینکه تا پایان تابستان،۱۲ حلقه چاه دیگر نیز در برنامه کاری شرکت قرار دارد، اظهار امیدواری کرد با تلاشهای انجام شده و مدیریت صحیح مصرف توسط شهروندان، انشاالله،تابستان سال جاری مدیریت شده و همه شهروندان از نعمت آب سالم و کافی با رضایتمندی بهرهمند گردند.
منبع خبر : ️روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0