بازدید مدیر کل دفتر بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از نهالستان بیابانی میلاد در بویین زهرا

به گزارش طوبی خبر ؛ دکترهادربادی دربازدید از نهالستان میلاد و همچنین پروژه های اجراشده در حوزه بیابان زدایی از نزدیک در روند تولید نهال های بیابانی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر بیابان دربازدید از نهالستان بیابانی میلاد گفت : استان قزوین با توجه به اینکه کریدورعبوری چند استان است بایستی در بحث ریزگردها مورد توجه قرار گیرد .
وی تاکید کرد: تاثير منفی بيابانی شدن دشت حاصلخيزی چون قزوين تنها پديده گرد وغبار و بروز ريزگرد نيست بلكه موجب فرسايش و از بين رفتن حاصلخيزی خاك نيز می شود كه اين موضوع تهديدی جدی برای تامين امنيت نسل آينده است.
وی درپایان خواستار تعیین وضعیت تالاب الله آباد و حل و فصل مشکلات مربوط به آن شد.
گفتنی است؛ نهالستان میلاد فتح آباد بوئین زهرا یکی از بزرگترین نهالستانهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین است که نقش مهمی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0