کد خبر : 12836
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 می 2025 - 18:53

بازدید مدیر کل دفتر بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از نهالستان بیابانی میلاد در بویین زهرا

بازدید مدیر کل دفتر بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از نهالستان بیابانی میلاد در بویین زهرا
دکترهادربادی مدیرکل دفتر بیابان سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور در سفر یک روزه به استان قزوین ضمن دیدار با دکتر اسدی مدیر کل جدید منابع طبیعی استان از نهالستان بیابانی میلاد در بویین زهرا بازدید کرد.

به گزارش طوبی خبر ؛ دکترهادربادی دربازدید از نهالستان میلاد و همچنین پروژه های اجراشده در حوزه بیابان زدایی از نزدیک در روند تولید نهال های بیابانی قرار گرفت.

 

مدیرکل دفتر بیابان دربازدید از نهالستان بیابانی میلاد گفت : استان قزوین با توجه به اینکه کریدورعبوری چند استان است بایستی در بحث ریزگردها مورد توجه قرار گیرد .

وی تاکید کرد: تاثير منفی بيابانی شدن دشت حاصلخيزی چون قزوين تنها پديده گرد وغبار و بروز ريزگرد نيست بلكه موجب فرسايش و از بين رفتن حاصلخيزی خاك نيز می شود كه اين موضوع تهديدی جدی برای تامين امنيت نسل آينده است.

 

وی درپایان خواستار تعیین وضعیت تالاب الله آباد و حل و فصل مشکلات مربوط به آن شد.

گفتنی است؛ نهالستان میلاد فتح آباد بوئین زهرا یکی از بزرگترین نهالستان‌های اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین است که نقش مهمی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت دارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.