تاکید دکتر محمدبیگی بر حفظ خطوط قرمز در مذاکرات؛ زمین بازی را در مذاکرات از دشمن گرفتیم/دولت نباید پیشرفت اهداف اقتصادی را به مذاکرات گره بزند

به گزارش طوبی خبر ؛ دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در شورای اداری استان قزوین با اشاره به مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا اعلام کرد: امروز نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی و بالاترین سطح بازدارندگی هستند و به دنیا اعلام میکنیم اگر با ما مذاکره میکنید ابتدا اقتدار نیروهای مسلح ما را ببینید. ما با تمام قوا مقابل زورگویی ها خواهیم ایستاد و هرگز گفتوگوی یک طرفه را نمیپذیریم.
امروز در روند مذاکرات ما زمین بازی را از دشمن گرفتیم و تیم مذاکرهکننده کشورمان سعی دارند که تمامی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند. قاعدتاً نباید همه راهبردهای نظام فقط به مذاکره خلاصه شود، مذاکره یکی از دهها کار وزارت خارجه است. هر گونه توافقنامه ای باید به گونهای تنظیم شود که از نظر حقوقی و بین المللی، عبارات فارسی و انگلیسی طوری تنظیم شود که هیچ خللی در مذاکرات وجود نداشته باشد و تضمینهای قوی از طرف مقابل اخذ و استقلال، عزت و شرف ایران حفظ شود.
هر چند بر اساس تجربیات گذشته به آمریکا خوش بین نیستیم اما به این راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران هم احترام میگذاریم هم در همین راستا حرکت میکنیم و هر چه که مقام معظم رهبری می فرمایند، نه از آن جلو میزنیم و نه از آن عقب میافتیم.
وی در حوزه استان با اشاره به دو نکته اساسی همچون چالش آب و مسکن آن را مهمترین دغدغه برای هم استانیها دانست و گفت: بحث مسکن اولویت جدی ماست چرا که ۳۰ تا ۷۰ درصد هزینه سبد خانوار را هزینه مسکن شامل میشود .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.








ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0