تقدیر از منتخبین سومین جشنواره انتخاب جهادگر نمونه ارتباط

به گزارش طوبی خبر ؛سومین دوره ی جشنواره ی جهادگران نمونه ارتباط مخابرات منطقه قزوین که برای اولین بار در سطح مناطق مخابراتی برگزار می گردد، تجلیل شد.
مهندس نصرآبادی در این مراسم ،ضمن تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیان داشت : در راستای قدردانی و پاسداشت خدمات و تلاش های صادقانه کارکنان مخابرات منطقه در همه حوزه ها و همه نوع قرارداد اعم از دائمی و قراردادی و پیمانکاری تصمیمی اتخاذ گردید که کارکنان نمونه شرکت تحت عنوان جهادگران نمونه ارتباط به صورت سالانه انتخاب گردند. پس از تشکیل کمیته و تهیه و توزیع فرم ها ، در سه سطح مدیران ، کارشناسان و کارمندان ، ارزیابی ها انجام گردید.
مدیر مخابرات منطقه قزوین ،با بیان این که هر توفیقی که تاکنون در مخابرات استان حاصل گردیده ، مرهون تلاش ها و زحمات جهادگرانه ی تمامی کارکنان مخابرات استان است افزود : پس از ارزیابی کاندیدای انتخاب جهادگران نمونه در سطوح مدیران، کارشناسان و کارمندان توسط هیئت اجرایی ؛ اسامی همکارانی که واجد شرایط بودند به کمیته معرفی شد و در کمیته انتخاب کارمند نمونه مخابرات منطقه قزوین؛ پس از بحث و بررسی و با رای گیری و با اکثریت آراء 7 نفر به عنوان جهادگران نمونه ارتباط در سطوح مختلف سه گانه جهادگران نمونه ارتباط انتخاب شدند .
در ادامه با نظر اعضای محترم کمیته از بین سایر نفرات در لیست معرفی شده تعداد 3 نفر نیز به عنوان جهادگران ارتباط شایسته تقدیر انتخاب گردیدند .
مهندس نصرآبادی در بخشی از سخنان خود گفت: جهت افزایش انگیزه در بین کارکنان ، مصوب گردید که حداقل یک نفر از سه نفر کارشناسان و دو نفر کارمندان نمونه از همکاران شرکت های پیمانکاری می باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه همه کارکنان مخابرات مسئولیت پذیر، خلاق و نمونه هستند، این آیین را مراسمی پایدار برای جشنواره های سنوات آینده ، برای تقدیر از دیگر همکاران جهادگر ، پرتلاش و مخلص دانست و از همه کارکنان مخابرات که در به ثمر رساندن طرح های مخابراتی علی الخصوص طرح اتصال فیبرنوری ، پایمردانه با تلاش و کوشش مجاهدانه ، خدمات متعددی به مردم استان ارائه می نمایند، قدردانی کرد.
در ادامه ی این مراسم شهرام احمدپور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در سخنانی بیان داشت: از آنجا که انسان در تطبیق زندگی خود با تکنولوژی به سرعت رو به جلو حرکت میکند اما در برخی موارد استفاده از فناوری صحبت از اختلال یا تخریب کیفیت مثبت زندگی شده است. بهبود همه جانبه کیفیت زندگی از مسائل اصلی در جوامع پیشرفته امروزی است و این مهم با تلاش های بی وقفه مجموعه ارتباطات و مخابرات در کشور ما، میسر گردیده است.
وی ضمن حمایت همه جانبه از برگزاری چنین برنامه هایی در سازمان که منجر به شناخت توانمندی های کارکنان و ایجاد حس رقابت سالم و رو به بهبود در مجموعه می گردد، افزود: جامعه نیازمند شادی و نشاط است و برگزاری چنین برنامه هایی سبب تقویت نشاط و انگیزه در بین افراد و کارکنان می گردد.
در ارزیابی سال 1403 : مهندس طاهر رجبی به عنوان مدیر میانی برتر، مهندس احسان نویدی به عنوان مدیر پایه برتر، مهندس رضا آبایی، مهندس علی رفیعی، خانم مریم اسکندری به عنوان کارشناس برتر، سیدامیرحسین موسوی و حجت الله سهرابی نیا به عنوان کارمند برتر و خانم ملیحه السادات میرمعزی و آقایان علی محمدی و علی سیف اله زاده بندی به عنوان کارمند شایسته تقدیر انتخاب شدند.
در پایان این مراسم از برترین های اولین جشنواره انتخاب جهادگر نمونه ارتباط در سطح استان با اهداء تندیس، لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0