حل آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار نیازمند برنامه مدون و نگاه کارشناسی است

به گزارش طوبی خبر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،
جلسه گروه کاری زنان و خانواده روز دوشنبه به ریاست مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در سالن مدیریت بحران برگزار شد.
مریم بیدخام سرپرست اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری قزوین در جلسه کارگروه زنان و خانواده استان گفت: گفت باید آسیبهایی که زنان را تهدید می کند را شناسایی کنیم و آنچه روح و روان بانوان و خانواده را تهدید می کند مورد توجه قرار دهیم و روی آن کار کنیم.
وی افزود: باید در بستر فضای مجازی یک گروه تشکیل دهیم و با تبادل نظر برای اجرای برنامه هایی که ویژه بانوان باشد مورد توجه قرار دهیم.
بیدخام تصریح کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی در بخش های مختلف مانند، ورزش، رسانه، امور فرهنگی و آسیب اجتماعی، نشاط و سرگرمی با کمک سمن ها باید بتوانیم برنامه ها را اجرایی کنیم.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری تصریح کرد: دختران نباید به مشاغل غیرفرهنگی روی بیاورند و ما لازم است نسل جوان را با مهارتهای مناسب و امور فرهنگی آشنا کنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0