کمک مضاعف رسانه ها به بخش بهداشت و درمان با تبیین خدمات صورت گرفته/ بهره برداری از سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان تا یکماه آینده

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در اولین جام رسانه امید این شهرستان گفت : اقدامات جهادی صورت گرفته کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در پساکرونا قابل تقدیر است به گزارش طوبی خبر محسن خسروی در جمع خبرنگاران حاضر در جام رسانه امید تاکستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ایام فاطمیه بیان کرد: در دوران
مدیر بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در اولین جام رسانه امید این شهرستان گفت :
اقدامات جهادی صورت گرفته کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان
در پساکرونا قابل تقدیر است
به گزارش طوبی خبر محسن خسروی در جمع خبرنگاران حاضر در جام رسانه امید تاکستان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ایام فاطمیه بیان کرد: در دوران کرونا بیش از ۳۹۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان مورد مداوا قرار گرفتند و با توجه به شرایط خاص برنامههای عملیاتی دیگر کنار گذاشته شده بود.
مدیر بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان تاکید کرد: پروژههای چهارگانه بیمارستان از سال ۹۲ تعطیل بود و بعد از عبور از شرایط کرونا مجدداً از سر گرفته شد
و در این مدت ۲۶۲ هزار مراجعه سرپایی و ۱۳ هزار عمل جراحی در بازه زمانی ۱۴۰۲ دراین بیمارستان به ثبت رسیده است
محسن خسروی افزود: در مدیریت انرژی و مصرف آب ،در زمانی که بیشترین نظافت به وسیله آب صورت میگرفت بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان توانست از بنیاد جهانی اتریش لوح «انرژی گلوبال» را دریافت و در سال ۱۴۰۲ در بحث مدیریت زیست محیطی به عنوان بیمارستان سبز انتخاب شود چرا که سایت امحای زباله این بیمارستان با تبدیل زبالههای بیمارستانی به زبالههای عادی بیخطر موفق به کسب این رتبه شد،
وی از دیگر اقدامات این بیمارستان را پروژه بازسازی (هتلینگ)بخش داخلی مردان دانست که با تکمیل آن در سال ۱۴۰۳ برای رفاه حال مراجعه کنندگان با اعتبار ۶۴میلیاردی به بهرهبرداری رسید.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمت به همشهریان با توجه به اینکه تاکستان محل پرحادثه از حیث تصادفات محسوب میشود و بیمارستان از سال ۸۰ دارای سی تی اسکن دو اسلایسی بود، توانستیم با پیگیری مسئولان وقت مجوز واردات یک سیتی اسکن ۱۶ اسلایسی را دریافت کنیم که هم اکنون این سی تی اسکن تحویل گمرک شده و تا یک ماه آینده در بیمارستان به بهره برداری میرسد.
وی همچنین مجهز شدن بیمارستان را به دو دستگاه آمبولانس از دیگر اقدامات صورت گرفته بیان کرد و گفت : این اقدامات چیزی جز انجام وظیفه ذاتی مسئولان بیمارستان نیست و فقط برای روشنگری افکار عمومی شرح وظایف متولیان بهداشت و درمان به رسانه ها ارائه میشود
خسروی افزود: طبق پروژه چهارگانه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی بخشهای اورژانس بیمارستان، انبار دارویی،لنژری بیمارستان و بخش دیالیز بازسازی خواهد شد و این طرح به مناقصه گذاشته شده و تا پایان سال پیمانکار آن مشخص میشود و برای مجموعه شهرستان اثر خوبی در پی خواهد داشت
مدیر بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان با قدردانی از خیرینی که در حوزه خرید و دریافت مجوزها کمک شایانی برای این بیمارستان بودهاند گفت: دو دستگاه دیالیز توسط این خیرین خریداری شده که به زودی در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت.
وی در پایان با قدردانی از رسانهها نقش آنها را در اطلاع رسانی و تبیین اقدامات و خدمات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان کمک مضاعف به این مجموعه دانست و از آنها قدر دانی کرد .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0