آزادی 16 زندانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان بویین زهرا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا، از آزادی ۱۶ نفر از مددجویان زندان بویین زهرا و اردوگاه آراسنج خبر داد.
به گزارش طوبی خبر؛ محمد رضا کرمی در این خصوص اظهار کرد: با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان و خانواده آنان، خیرین و نهادهای ارفاقی، همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۶ نفر از مددجویان زندان بوین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج آزاد شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت با درخواست مرخصی ۲۰ نفر و درخواست اشتغال ۱۲ نفر از مددجویان زندان موافقت شده و پنج نفر نیز از نهاد های ارفاقی بهره مند شدهاند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات با هدف کاهش جمعیت کیفری و حمایت از خانوادههای آنان انجام شده و انجمن حمایت از زندانیان نیز در این فرآیند نقش بسزایی ایفا کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0